Soliga Sundsvall

Godmorgon alla vackra människor på min jord! Vilket väder det är idag och igår! Igår var det skolan, men slutade vid halv 11 för att gå och käka på Åhléns som vanligt. Sen blev det stan en sväng, skulle byta mina tygskor som jag köpte i onsdags, sen blev det lite shopping av en tröja på Vero Modas utförsäljning. Sådant gillar vi, en snygg tröja för 75kr, det är aldrig fel!

Igår kväll blev det tacos hos Fanny Sofia med Lotta och Joel, det var hur mysigt som helst, vi satt ute, även fast det blev lite kallt sen. Senare mot kvällen hyrde vi en film från Fanny Sofias box, Berätta inte för någon hette den. En fransk film, som vi från början blev besviken för eftersom den var fransk. Men den visade sig vara helt okej, förutom att den var lite långsökt. Nåt mer orkar jag inte skriva om den. Nu blir det iaf att fixa sej för att gå ner på stan med Lisa Fisa!

image207

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0