Skönt med sorgligt

Det är skönt med ändå lite sorgligt på ett sätt. Jag har nyss kommit hem från min absolut sista idrottslektion ever! Varje vecka i 12år har man haft idrott en gång i veckan och nu är det slut på det! Klart att det är skönt på ett sätt, men som sagt det är lite tråkigt ändå. Det enda jag har varit riktigt bra på i skolan är idrott och det är sorgligt, jag vet. Men vad ska man göra då om man inte har något läshuvud som jag inte direkt har? Det var det enda jag hade, haha! Men som sagt, jag fick i alla fall veta mitt betyg nu i drott B och jag fick ett VG så jag är riktigt nöjd med det! De som känner mej vet att jag alltid nöjer mej med ett G, men icke i idrott :p Nu blir duschen och äta!!!

HejSvejs Lingonfejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0