Sköna söndag

Vilken otroligt mysig promenad! Jag kom nyss hem från en jätte mysig och trevlig promenad med min vän Mikaela. Vi har varit ute i ungefär två timmar knappt. Vi begav oss upp mot Sidjön för att inta caféet där uppe för en glass. Men sen när vi satt där uppe och åt våran glass med två kulor för 27kr så började det bli lite kallt. Så vi började bege oss hem sakta men säkert. Men det var så otroligt skönt att komma ut i det fina vädret. Det har inte blivit så mycket av det i heljen.

Igår kväll var det riktigt trevligt. Det var jättekul att se Linas pojkvän Tobbe uppträda med sitt band LACK. Och de kom trea i rockkarusell finalen, ett stort grattis till en bra insats! Sen bar det av hem till Lina, bara hon och jag. Vi bestämde oss för att gå in på Hydro för att köpa oss nå folköl var, vi tänkte att eftersom det var en sån fin kväll igår så kunde vi ju sitta ute med en öl i handen. Och så blev det också, det var mysigt tills det började bli lite kallt. Sen blev de massa annat också, men inte som jag orkar dela med mej.

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Sonja

lite tandborstnings-tips på min blogg! kör hårt!

2008-05-05 @ 00:20:04
URL: http://sonjis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0