Onsdag/Torsdag

Ursäkta min sega uppdatering. Ja vi hade som sagt mösspåtagning i onsdags, vilket blev väldigt lyckat tycker jag. Det var mega röj med god mat och trevligt folk ute. Förutom att mina fötter blev förstörda på dansgolvet av allt folk som klev på mina stackars fossingar hela tiden. Också var det ju så klart hur mycket folk som helst på Stadshuset på kvällen, det var lite synd för de gick nästan inte att dansa och blöt som en fisk blev man.

Sen när jag vaknade upp igår hade jag världens halsbränna och hosta. Jag trodde först att det berodde på att jag var bakis eller nåt först, men så var inte fallet. Mitt på dan kom febern framsmygandes och satt i ungefär hela dagen. Så jag låg som en död sill igår i soffan, just därför min sega uppdatering. Men idag är det lite bättre, men har fortfarande halsont och snuvig, men ingen feber som tur är!

Lina och Jag   



1. Lina och jag
2. Anna och Fanny
3. Sandra och Lisa

Pusshej lingonfejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0