Nervös!

Det är idag det gäller! Klockan 4 ska jag åka och kolla hur min balklänning av har blivit efter att hon har sytt upp den o så. Jag är jätte nervös att den inte ska bli nå bra, så att jag kommer bli less och inte kommer vilja att gå på balen. Men som både Fanny och mamma säger, var positiv i stället och säg till om du inte är nöjd. Men feg som jag är så får jag se hur jag reagerar. Senare ikväll ska jag träffa en person, jag hoppas det blir lika trevligt som förra gången!

Gårdagaen började med att Lisa käkade middag hos mej, sen gick vi till Grevebäcken och satt oss där på en filt och myste. Sen blev det att möta upp Fanny vid bion för att bege oss till Jomman där hon och Lotta satt och skrev dikter. Kvällen avslutades hos Lisa med lite kortspel och skvaller. Det var en mysig och lördagkväll med gamla minnen och skitsnack, som vi tjejer är duktig på att prata om, haha!


Fyra söta bilder på mej och Lisa och ifrån parken igår.

Pusshej

Kommentarer
Postat av: sandra

du är ju inte feg av dig, om någon av oss alla så är de du som har lite mod till att öppna munnen .

2008-05-11 @ 23:56:55
URL: http://saandrapersson.blogg.se
Postat av: seba (italy)

ehy when i enter in your blog and i looked the sentence about song of elvis i decide to write to you...:)
i also add to you in msn (find your contact in nightlife and when i look your eyes i say i must add this girl...i want have opportunity to look agian her eyes...ehehe well bye bye from Italy....

2008-05-12 @ 09:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0