Längtar tills imorrn!

Godmorgon allesammans, vaknade för att tag sen, men jag ligger fortfarande och myser i sängen. Idag är det min lediga dag i veckan. Så vad händer idag då? Jo, jag ska försöka skriva på mitt tal i svenska c. Det ska även vara 20min och jag kommer att svimma när jag står där framme. Så nu vet alla att jag kommer att svimma om ungefär 2 veckor. Sen får jag se vad som mer dyker upp.

Imorgon kommer min älskade bror hem! Eller han är hemma en vecka här, sen kommer han att åka tillbaka till Tchad igen ytterligare 2 månader eller något sånt. Olyckligtvis är han ju inte hemma på min student, men eftersom att vi har våran bal på lördag så får han iaf se mej i min balklänning. Så man får se något positivt i det iaf. Och jag längtar till tusen till imorrn!

Nu blire till att spåna efter lite idéer!

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0