Kul, mysig och tokig kväll

How shall I begin? Gårdagen var kul, mysig och tokig som vanligt! Det började med att vi var hos Lina och grillade kyckling med potatissallad, vilket satt som är smäck (som pappa brukar säga). Vid nio tiden drog vi in till stan för där var Micka och några tjejer i hennes klass och förfestade. Sen blev det ju så klart studentfesten till slut. Det var kul, förutom att det är så jävla mycket folk där att det nästan inte går att dansa. Det är har varit det enda negativa med dessa studentfester, alldeles för mycket folk helt enkelt!

Micka sov hos mej igår. Och det började i morse med att jag vaknade runt 12 av att Micka går på toa eller nåt. Jag har kanske varit vaken i 5-10 min då hon säger att hon vill ha mat. Anledningen till det var att jag sa igår att jag skulle laga lunch till henne dagen efter, och jag vet hur mycket hon tycker om min mat också :p Men kanske inte efter att man har varit vaken i 5 min och var ute dan före, då är inte mat det första som exicterar i mitt huvud. Men till slut fick hon sin mat. Vi har nu ikväll ätit pizza och kollat på film och vräkt i oss massa chips. Det får man när man har varit ute dan före.



1. Jag och Lina
2. Micka
3. Gruppbild på oss som var där

Tack för igår girlz!

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha ja men jag fick ju ingen mat när jag kom hem till dej i går kväll så då va de ju klart att jag va hungrig när jag vaknade;) haha

2008-05-01 @ 22:48:31
URL: http://emmamikaelaeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0