Imorrn smäller det!

Nu är jag nyss hem kommen. Jag har varit och solat med Sandriis. För imorrn är det som gäller. Det är som sagt bal imorrn för oss treor som tar studenten! Det ska bli riktigt riktigt kul tror jag. Så jag har förberett mej några dagar nu med brun-utan-sol och idag blev det dags för en solning. Jag har fått lite färg i alla fall och det är huvudsaken. Nu är det inte långt kvar till studenten för Anna Ericson.

Idag har jag inte så mycket planer. Jag ska åka till mamma och äta middag där med henne och bror min. Sen blir det kanske att vara med Micka och kolla på Sverige som spelar semifinal förhoppningsvis. Nu ska jag hoppa in i duschen och bli fräsh!

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0