Ibland kan jag bli så otroligt tokig!

Som varje morgon går jag upp och gör mej ordning för skolan. Förutom då jag vet att jag är ledig, men som sagt vissa dagar får man ju inte veta det förrän man kliver in i klassrummet och det sitter en person där som säger det. TOKIG BLIR JAG!  Vem får för sig att kolla på morgon om man är ledig om lärarn sa förra lektionen att vi syns på onsdag? Ja tydligen så gör vissa de men inte jag, lägg ut det på kvällen ist!

Men för att göra den här dagen lite bättre så ska jag gå på stan med mamma om ungefär 25min, det ska bli mysigt! Vi ska äta lunch och gå och kolla på saker tillsammans. Det var verkligen längesen jag gjorde någonting med min mamma. Så nu ska jag fortsätta fördriva tiden ett tag till för att sedan gå och möta henne!


Min kära mor, är vi lika eller inte, det är frågan jag ställer er?

Pusshej

Kommentarer
Postat av: stina

haha ja nu har jatt sett till det där avsnittet ;) mycket spännannde ;o

2008-05-07 @ 18:59:27
Postat av: Anna

Du är ju mer lik din pappa :D

2008-05-07 @ 20:37:30
URL: http://annasaraolsson.blogg.se
Postat av: Catrin

Du blir bara mer och mer lik Håkan för varje dag... Håcke med långt hår ;) haha!!

2008-05-07 @ 22:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0