Ibland har man tur.

Det visade sig bli en trevlig kväll trots allt. Jag gruvade mej hela dan idag över att jag skulle försöka skriva klart min historia rapport. Det visade sej till slut att den inte skulle vara så lång som jag trodde och det blev en otroligt lättnad för mej. Så jag blev nästan så gott som klar med den. Sen får man ett sms av en person det var längesen jag träffade. Så jag drog dit och det var riktigt trevligt må jag säga, förutom att jag var lite trött. Så nu är jag nyss hem kommen därifrån och nu är det sängen min som väntar på att bli varm av min sköna kroppsvärme :)

Pusshej linjonfejs

Kommentarer
Postat av: pernilla

Du vet väl att rapporten ska vara 7 sidor text lång? Jag tycker faktiskt att det är rätt långt :P Puss

2008-05-08 @ 07:30:07
URL: http://dearpernilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0