Gråa fredag

Finns det något annat att säga då? I typ två veckor i streck nu har det nästan varit skinande sol varje dag! Och just de dagar som man är ledig, himlen är lika grå som grannens parabol. Den typiska oturen som alltid är med mej.
Idag har jag inte gjort mycket alls, har faktiskt varit lite deprimerad av detta väder. Så man ska man göra? Jag har iaf legat och kollat på några avsnitt av mina favorittjejer. Ikväll ska jag till Lina Löf och umgås, vet inte riktigt vad vi ska göra, förutom att se Så ska det låta. Det är en riktig fredagsunderhållning om man inte har så mycket annat för sig. Nu hoppas jag att mamma kommer hem snart så vi kan börja med maten, det har börjat småkurra lite i min lilla mage nu!

image203
Me and Lina again from sista april

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0