Gojja?

Hur ska då börja? Ja fråga inte mej, jag har då ingen aning. Jag vette tusan vad det kommer bli av det här, så fråga mej inte det heller. Nu känns det att detta bara kommer bli ett inlägg om bara massa gojja, men det vet jag ju inte än. Så vad ska man då säga om allt? Ja det vet jag inte heller. Det jag vet som jag kan säga, det är att jag har apa bra kompisar. Det har varit en trevlig kväll med allt inräknat. Vad nu det menas med, jag vet ju inte vad ni tycker räknas in. Hur ska jag kunna veta vad ni tycker då? Nej det vet jag inte, ingen säger någonting. Men nu ska jag inte bli elak över det. För om jag inte frågar, hur ska jag du kunna veta? Nej, just precis så är det. Frågar man ingenting, så för man ingenting veta. Så gäller en av de viktiga frågor i världen. Jag tycker själv att jag är ganska bra på att fråga om saker och ting som jag undrar över. Jag är helt kort en nyfikig person och det kommer jag alltid att vara.

Nu blev det som jag trodde från början. Ett inlägg bara bestående av massa gojja. Någon som håller med?
Jag ber i så fall om förlåtelse om någon tog illa vid sig, jag ska förbättra mej!
Jag hade kort sagt en trevlig kväll och det var det jag ville komma fram till.

Pusshej trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0