Fredag!

Äntligen fredag! Ja så vad händer idag då?! Nu på dagen har jag inte så mycket planer, kanske måste städa eller nånting. Det är inte så fint på mitt rum just nu. Ikväll ska jag till Anna med Erika och vi ska laga mat tillsammans och snacka massa skit och mysa som vi tjejer är bra på. Så det ska bli riktigt trevligt!

Igår kväll var jag hos Fanny Sofia och kollade på semifinalen av eurovision. Vissa låtar och människor kan man ju skratta bra länge åt alltså. Men det var kul iaf, vi drack te, spelade kort och fikade goda mackor också. Alltid mysigt att vara hos Fanny, eftersom vi har känt varandra så pass länge så är man inte som en gäst när man kommer dit, jag blir nästan som en i faniljen och det tycker jag är mysigt.

Jag tänker på dej Lisa!

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0