Cashmere Mafia

Nu var det jätte längesen jag skrev känns det som! Jag har faktiskt inte haft så mycket motivation till att skriva, plus att jag är så tråkig att jag inte orkar dela med mej av mina underbara dagar som jag lever för varje dag. Men nu skippar vi det. Idag har jag varit på skolan för en lektion imorse, för att säga att jag hade hål sen dess fram til klockan 3 då det var idrott. Idag stod squash på schemat. Jag har faktiskt aldrig provat det och det var faktiskt ganska kul. Men det var otroligt jobbigt, plus att jag fick ont i min handled. Jag verkar vara lite klen i den. Sen ikväll har jag varit hos Lisa Fisa och degat.

Eftersom jag nu har slut på avsnitt av SATC, som ni säkert ha läst, så var jag lite deppig där ett tag. Men sen såg jag reklam för Cashmere Mafia som går på trean. Den påminde mycket om min favorit. Sen fick jag höra att det är samma skapare till båda två. Så jag ladda hem och slog på ett avsnitt. Det verkar vara en mycket lovande serie, så den kan jag absolut rekomendera för dem som tycker om SATC!

image205
Cashmere Mafia!!!!

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0