Vita, fast negrer.

Nu kom jag äntligen hem till min kära pappa. Han har ju varit Venezuela i två veckor. Och fy helvete vad brun man kan vara! Jag vill inte ens stå bredvid han och hans tjej. Två riktiga negrer är dom, jag har nog aldrig sett min pappa såhär brun. Och jag blir så otroligt avundsjuk, här har man sittit i gråa Sundsvall och ser ut som en likmask. KUL! Men men, som tur är så går det ju bort rätt fort i ansiktet, så det är ju lite bra :p

De kom ju hem med några presenter till mej också. En Salming nesessär, ljus rosa örhängen och pärlhalsband som passar jättebra till min balklänning, och en stor Toblerone :D



Tack för det, jag älskar er!

So long

Kommentarer
Postat av: Anna

(svar) Jaa, de va såå äckligt! I died rättare sagt :P

2008-03-16 @ 17:57:43
URL: http://annasaraolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0