Vilket drag!

Vilket drag det var igår! Vi började med tacos hos mej och vi slutade hos mej halv 6 med att dricka lättöl. Där emellan hände det mycket roliga saker. Micka gick och bajsa, Sonja drack häxblandning, Lina blev full och Fanny Sofia visade sina tuttar hela tiden. Jag gjorde ju som vanligt inga pinsamma saker som är värda att nämna.

Vi hamnade iaf på stadshuset, där var det mycket folk som vanligt. De skulle ha nåt band där som skulle spela, tyvärr så var det den sämsta hip hopen jag har hört! Sen efter de hade spelade tror jag att DJn hakade upp sej lite grann, för sen vart det vara hip hop också som man inte hade hört tråkigt nog. Men det funkade ändå. Jag och Fanny hade just lämnat av Sonja på navet när jag vart så akut kissis och var tvungen att gå in på Irish innan vi skulle på max. Där träffade vi några stycken, och det som hände resten av natten/morgonen är inte värd att nämna. Bara att jag tycker syns om dej du lilla flicka.

Idag när jag kom hem till mamma hade jag fått blommor hemskickade. Det var rosa massa olika blommor som var från, pappa, Annelie och Erik. Pappa och Annelie är i Venezuela på min födelsedag, och min bror han är i Tchad och kämpar för sitt liv, haha!

BTW jag fyller år IMORGON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0