Vilken trevlig dag....

Så då var denna dag slut också, tur att det kommer nya dagar tycker jag. Då har man någonting att se fram emot nästa dag, om det tex. detta hade varit en dålig dag dvs. Som jag då kan konstatera nu, så är det redan en ny dag på ingående, mycket trevlig. Då får man se vad som händer idag, dock efter jag har fått min skönhetssömn.

Denna dag började tidigt för min del. Jag hade ställt klockan på halv tio! Uscha, fy och blä för det! Men jag och Mikaela skulle ner på ungdomsmottagningen för att fixa lite grejer. Jag kan då tillägga att Sundsvalls ungdomsmottagning suger sten hårt enligt mej! När vi hade varit där fortsätte vi mot Fanny Sofia och Coffee House för en fika. Vi fixade därefter ett litet ärende, och fikade sen igen. Så såg min dag ut.

Nu ikväll var jag först på IKEA med Lina Potta och köpte lite saker, mest Lina då till sin lägenhet. Vi raceade hem till henne och såg på I Huvudet På Gynning. Jag vart lite besviken på henne idag, hon påminde så mycket om Viktoria Silvstedt detta program. Jag som älskar Carolina annars. Efter Lina drog jag hem till Fanny Sofia och åt massa olika fruket med vitchoklad på, som hade legat i ungen. Lotta, Joel och Fanny Sofia hade lyckats med sitt uppdrag åter igen. Vi såg på en film The Hoax hette den. En bra film när man väl förstod den, också var den verklighets baserad, och sånna filmer är alltid bäst. Imorrn får jag se vad man dag säger åt mej vad jag ska göra. Jag tycker iaf att jag har gjort mycket saker idag, och det är alltid roligt att ha något att göra. Fast ibland vill man bara ta det lungt också.

image103

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0