Tisdagens planer

Det var en utvilad Anna som vaknade i morse. Var ju hos Fanny Sofia igår kväll med Lotta. Vi hade sånna där diskutioner som man egentligen inte vill prata om, men som är intressant att diskutera. Men det var iaf super trevligt. Kom inte hem så sent, men ändå vaknade jag för ungefär en timma sen. Vill egentligen inte sova så pass länge, men det är skönt och man får tänka att nästa vecka är det skola igen och då blir det tidiga morgnar hela veckan. Dagens planer är inte så pass mycke. Just nu ska jag inte göra ett dugg. Men i eftermiddag ska jag följa med Mikaela ner till Hudik. Fråga mej inte varför jag ska med, de ville det helt enkelt. Alla vill umgås och träffa lilla Anna ;) Så nu ska jag fixa lite o sånt innan.

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0