Snart lov!!!!!!!!!!!

Godmorgon era slöa jävlar! Då var det sista dagen på skolan innan lovet. Och idag är det också projektredovisning, och jag är faktiskt lite nervös! Fråga mej inte varför, det är ju ingen stor grej, men jag kan absolut inte stå inför folk och prata. Det är någonting jag verkligen måste träna på. Men det kommer nog gå bra, vi har ju som sagt en film, så så mycket kommer jag inte behöva prata :p

Ikväll blire stor party! Det är ju den andra studentfesten ikväll, jag gick ju tyvärr inte på den andra. Så jag tänkte passa på ikväll för att se hur det är. Det blir först käk hos Lina med några tjejer, sen förfest där. Det ska bli riktigt trevligt! Nu blire att fixa det sista innan jag ska dra.

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0