Plugg och fotbollsmatch

Då vaknar man upp på sin lediga dag och ser att det är så grått och regnit som det kan bli. Fast det gör inte så mycket nu, jag ska sitta inne hela dagen och plugga. Jag hoppas verkligen att jag kommer bli klar idag för min egen skull. Ikväll däremot är det inte så bra om det fortsätter att regna som det gör nu. Jag ska spela fotbollsmatch ikväll med Alby. Lisas syrra Frida spelar med detta lag, och det hade lite folk, så jag och Lisa ska alltså vara med och hjälpa dom att vinna mot Stöde ikväll. Jag har absolut ingen aning om hur det kommer att gå, det var ungefär fem år sen jag spelade sist. Jag kan säga att jag är lite nervös, man har ju bara spelat på skoj efter det och på gympan, men jag får hoppas på det bästa. Det är en cup som dom är med i, Värmecupen, och jag får hålla tummarna på att vi vinner ikväll! Wish me luck!!!!!!!!!!

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0