På Lyset ?

Igår på eftermiddan var jag verkligen riktigt less kan jag lova. Hade ingen aning om vad jag skulle göra igår kväll, tjejerna skulle ut, och de tjatade att jag skulle med. Men jag hade verkligen ingen lust till det. Också visste inte P vad han skulle göra, så jag satt hemma med mamma för mej själv och var bara sur. Men sen så tog jag mitt förnuft till fånga och köpte alkolhol, fixade mej och åt mat för att dra till Fanny Sofia och supa till. När vi hade vart där en stund så drog vi ner till mej, för där hade brorsan förfest med några kompisar, det var riktigt trevligt att sitta där. Vi begav oss sedan till Lyset. Mycket folk där som vanligt, nästan så det blir för mycket för att det blir så trångt på dansgolvet. Men vi tjejer skakade våra rumpor så gott det gick! Avslutade kvällen med att gå hem med P hem till han. En riktgit trevlig kväll tycker jag absolut.

Nu idag blir det sega fram tills jag ska åka iväg på middag.

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0