Melodifestivalen, varför?

Jag satt och såg på melodifestivalen igår kväll i Holm. Där var det riktgit trevligt tycker då jag. Men sen när det kom till melodifestivalen så, ja jag vette tusan. Det här var det första avsnittet jag sett av årets tidigare program. Jag kan säga att jag inte är ledsen över det heller. Jag förstår inte vad de får allt ifrån? Alla som var med var så jävla dålig förutom Charlotte Nilsson tyckte jag. Och vad har dom för kläder på sej? Usch så fula dom vill göra sej. Men Linda Bengtsing då? Ser ut som en andra kopia av Viktoria Backham med sina nya frilla. Någon som håller med mej? Sen är hon ju så jävla fjantig hela tiden också, jag har svårt att kunna respektera vuxna människor som beter sej som en 13åring. Det var allt från denna melodifestival.

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0