Lycka till Charlotte

image131     


Och vinnaren av årets melodifestival blev då så klart Charlotte Perelli! Ja jag är nöjd iaf, denna låt kommer att göra bra ifrån sej i Belgrad. Jag tycker inte om Charlotte utanför scenen, hon är ju så klart plastig och jag håller med andra om vad dom tycker om henne också. Men så scen tycker jag om henne hur mycket som helst! Tur att Linda Bengtzing fick så dålig placering som hon fick, hon är ju så dålig som man kan bli. Lite synd tyckte jag om Nordman, jag gillade hans låt jätte mycket. Synd bara att inte svenska folket tyckte de. Sanna Nielsen och Rongedal var också bra, sen var resten skit!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sonja

Haha, CP PERELLI. En divig ful medelåldersfjortis.

2008-03-16 @ 14:16:20
URL: http://sonjis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0