Kvällen hos Lisa

Denna molniga och mörka kväll har jag umgåtts med Lisa at her place. Det började med att vi skulle plugga tillsammans, hon skulle göra MUM och jag novell. Jag kan säga att det blev inte mycket gjort på den fronten. När vi hade försökt ett tag och var jätte trötta och skrattade åt allt så slog vi på Lock Stock And Two Smoking Barrels, jag tycker att det är en helt underbar film, den är så rörig och jobbig, men ändå bra.

När vi hade sett klart den så kom jag på att jag var hungrig. Vi snackade om ett vi skulle gå ner på OK för att handla nåt, och sen kom vi in på Shell, för Lisa tycker att Shell är sämre än OK. Sen började asflabbet!

Lisa: Tänk om hetter Kjell och jobbade på Shell...
Jag. Skrattar så jag håller på att kissa på mej.
Lisa: Men jag var inte klar!
Jag: Men berätta färdigt då.
Lisa: Nej för nu har du redan skrattat så mycke att det inte kommer va nå kul sen.
Jag: Men berätta!
Lisa: Säg någonting som rimmar på Shell.
Jag: Gnäll?
Lisa: ..?... börjar as skratta!

Ja det kanske inte verka så roligt, men jag kan lova att det var det verkligen. Vi åkte iaf ner på OK med Ecke som äger huset där Lisa bor. Vi är så otroligt trötta och skrattar åt allt i världen som vi säger. Men iaf det slutade med att vi åkte på OK, fast det blev MAX och ett minimål för min del. Nu är jag hemma och ska snart sova.

So long fuckers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0