jdapjdOAPF

God eftermiddag kära beundrare. Denna dag har bestått av staden och fika med Sonja, min trogna vän från Timrå. Vi hade det mycket trevligt, snackade om massa trams som hände i fredags då vi var ute. Härliga skratt får man alltid med Sonja. Nu har jag varit hemma en stund och hjälp mamma lite grann med maten. Bror min Erik kommer hit på middag sen (hoppas allt går bra för dej nu, kommer tänka på dej flera gånger varje dag). Ikväll hade jag och P planer på att gå på bio, men det går ju inga bra filmer! Varför är det just så dåliga filmer när man känner att inte har så mycket annat att göra än att gå på bio? Jaja vi ska ta det någon annan gång ist, så det blir att hyra någon film ikväll.

So long fuck faces

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0