Jävligt rolig kväll

Vilken kväll det var igår! Allt var precis som en utgång ska vara igår. Träffade mycket folk, dansade tills svetten rann och käkade en pizza på Harbit för 85kr!!!!!!!!!! Fy fan, men är jag hungrig så gör jag nästan allt för att få nåt i magen. Jag och Fanny Sofia drog med två killar på "efterfest". Vi satt där och drack ett glas rött och hade rätt så trevligt. Kom hem kvart fem, helt blöt av all snö och hur jävla trött som helst. Slocknade som en gris iaf. Idag mår jag faktiskt förvånadsvärt bra, fast för mej brukar det komma senare på eftermiddan. Idag blir det först bort på middag i Lucksta, sen blire bara lungt. Orkar absolut inte göra någonting!

image137

So long fuckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0