Hängig till tusen!

Denna dag har jag varit på birsta med Lisa, Fanny Sofia och Micka. Vilket inte slutade så bra. Kände redan i morse när jag vakna att jag var hängig. Men man kan ju ofta vara det på morgonen, sen bruka det ofta gå över. Men inte idag eller. Jag kände mej alldeles svimmfärdig när jag gick runt där och spatserade. Sedan vart det bara värre och jag har världens huvudvärk nu. Och ikväll så skulle jag ju gå på Timrå vs HV71 med Micka och Högge. Men tyvärr så blir det inte så nu, inte som jag mår nu. Och då vill jag hellre vara hemma och kurera mej tills imorrn då vi har lagfest. Men sånt är livet, får se om du kommer hit sen och gör mej sällskap :)

So long!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0