Fy vilken dag!

Fy fan vilken jobbig dag! Det blev ju som det blev igår. Min plast syrra Jossan skulle sitta och dricka lite med några kompisar, och hon frågade om jag skulle med. Jag blev ju så klart sugen och hänkade på. Och då tänker man, men herregud på en måndag?! Jag vet, men jag började tolv idag och skulle gå hem tidigt. Så vi satt hemma hos Maja och hade det jätte trevligt, en riktig sån där tjej kväll då man bara pratar om saker som man bara kan prata om när inte killar är med :p Men det slutade med att vi gick ner på Irish, och det var faktiskt lite folk där för att vara en måndag.  Så vi var där ett tag och sen gick jag hem för att lägga mej.

Skolan var inte rolig idag kan jag lova. Och första lektionen man hade var ju så klart religion. Huvudet dunka och jag var darrig. Men det var rätt intressant vi snackade om idag, så det gick rätt bra ändå. Sen estet, och det är ju som det alltid är. Så nu ligger jag här och ska vila lite för att få tillbaka krafterna helt. Imorrn är jag ledig :D

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0