Vad är detta?

Vad är det som händer med mej egentligen? Ja det skulle jag också gärna vilja veta. Har jag lessnat på min blogg? Jag bloggar inte alls lika mycket nu som jag gjorde i början. Jag får hoppas det bara är en svacka. Fast jag har ioförsej haft mycket annat för mej också. För snart är det STUDENTEN! Torsdag nästa vecka, alltså den 12/6, då smäller det vill jag lova!

Idag har jag varit på skolan, inte för att jag hade gjort så mycket, men ändå. Min klass blev i alla fall bjuden på fika av våran lärare. Så vi satt ute i en park mitt i stan under den skinande solen som lyste starkt på oss. Efter denna fikastund hade vi våran sista estet lektion där vi målade klart våra laken till lastbilen. Och jag kan säga det de är mycket snyggare än våran andra trea som går på skolan. Vi är som sagt bara två treor som går ut på våran skola :p
Nu är jag nyss hemkommen från Lina Löfen där jag, Fanny, Olof och Joel satt och myste lite kan man säga. Så nu ligger jag här och ska se på någon serie på datan, sen blir det att sova. Imorrn ska det bli strålande sol och jag ska ligga ute och steka för att bli brun tills Micka kommer hem från Cypern.

Bye Bye lingonpaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0