Trött, trött, trött

Dålig uppdatering, jag vet. Men igår var jag borta hela dan och kom hem i morse. Igår bestod dagen av sol, båt, bad och vattenskoter åkning. Jag var ute på Björkön hos en kompis och massa annat folk. Det börjades tidigt och det blev ganska sent, men det var ändå lungt, i alla fall för min del. Sen har jag sovit 3 timmar inatt, så jag var inte pigg imorse när jag kom hem vid 11. Då blev det att fixa mat och sen gå och lägga sej och sova igen. Så man kan säga att idag har jag bara sovit. Ikävll blir det absolut ingenting heller, jag är så sjukt trött och jag känner verkligen inte för att göra någonting heller. Jag har nämligen hostat konstant hela dagen, så det är något virus i min kropp som aldrig vill försvinna. Jag hoppas i alla fall att det har gått ur min kropp tills på torsdag. Och just därför är det bra att man är hemma och vilat ibland för ovanlighetens skull.

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0