Torsdag

Nu sitter jag på jobbet igen och är hus trött som helst! Jag ska gå hem om ungefär en timme, är för trött för allting känns det som. Också har vi inte så mycket att göra nu heller. Igår kom jag och Jossan på att vi var jättesugna på pizza. Så igår kväll gick jag, pappa, Annelie, Jossan och Niklas (Jossans kille) ut på restaurang och åt pizza. Det var verkligen hur mysigt som helst. Och jag och Jossan åt så vi nästan sprack! Sen blev det hem för att fixa matlåda och se på fotboll, därefter blev det sängen.

Tyvärr kan jag inte lägga upp några bilder framöver. Ja jag är jätte tråkig, men jag har tappat bort min sladd, så det finns inte så mycket att göra.

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Anna

Svar: Tack så jättemycket gummis! :D Haha, jaa men du vet att jag visste att du vet och jag visste att du visste :D

2008-06-27 @ 09:20:28
URL: http://annasaraolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0