Otroligt kul!

Fy fan vad kul jag hade igår! Det blev en liten utgång igår även fast jag inte skulle gå ut i helgen. Men när ens kompisar ska gå ut och massa andra anledningar så blev jag så klart sugen på att gå ut ändå. Det började hemma hos Pilla i mitt lag som vi skulle fira. Så det blev mat, tårta och mysdricka hemma hos henne. Senare drog vi ner på Svenssons där det är fult drag som vanligt. Det var riktigt riktigt kul där igår. Som jag brukar säga "det blir vad man gör det till".  Sen vart de "fyllemat" på max och sen gick jag hem till Fanny och sov där med henne.

Idag har vi solat och myst. Jag har nyss kommit hem därifrån. Anledningen till detta är att jag ska göra min andra fotbollsdebut på fem år, det ska bli kul. Men jag är ändå nervös, så jag ska försöka inte ha så stora förväntningar. Men jag återkommer senare hur matchen gått.

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0