När ska man fatta det?

Ja då var det måndag igen och jag kan fortfarande inte fatta att jag har tagit studenten. Känns som att det här är den första veckan på mitt "sommarlov", även fast jag bara har den här veckan. För nästa måndag om en vecka börjar jag att sommarjobba på Telia Sonera i sju veckor framåt. Det blir inge glassa på stranden för mej denna sommar, förutom på helgerna då. Idag ska jag åka till min kära stuga som jag inte har varit i på väldigt länge. Min underbara farmor fyller 84år, så det blir att åka dit och gratta. Jag kanske sover över också, det har jag inte bestämt än. Nu måste jag stoppa nåt i min lilla mage.

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra dag

2008-06-16 @ 11:37:14
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0