Första veckan avklarad

Ja då var den första arbetsveckan slut. Det har gått fort och det är skönt. Men jag kan säga att det är ett helt okej sommarjobb, även fast det är jobbigt att sitta framför daton hela dagarna. Just nu har jag begett mej hem till mamma där jag ska äta midda. det ska bli riktigt gott må jag lova! Ikväll blir det umgänge för hela slanten. Längesen det blev det nu, men alla jobbar så olika och jag har varit så trött på kvällarna när jag har kommit hem att jag inte orkat göra nåt. Men förhoppningsvis blir det ändring på det framöver!

Pusshej lingonfejs!

Kommentarer
Postat av: S

Vad jobbar du som???



Snygg design på bloggen, du har. =) avundsjuk

2008-06-27 @ 17:27:49
URL: http://lifeofsuneeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0