Effektiv dag

Vilken effektiv dag det har varit idag. Jag klev upp runt 11, jag och mamma skulle åka iväg på IKEA så jag ville inte ligga i sängen hela dagen. Vi drog iväg runt halv 1 för att leta saker till oss båda. Mamma hittade en klänning som hon troligtvis kommer att ha på min student. jag själv hittade en kuvertväska som jag ska ha till min student och någonting att ha över min klänning. För som det verkar just nu så kommer det inte bli så fint väder som man hoppats på. Sen fick jag två brottar linnen från JC, ett svart och ett vitt. Sådant som är väldigt bra att ha. Efter det åkte vi och handlade lite mat.

Jag tror vi kom hem runt halv 4. Jag och mamma brukar aldrig ha lust att gå omkring och strosa så länge, jag vette tusan var det var med oss. Men när jag vil kom hem så la jag mej och kollade på The Black Donnellys. En helt hyffsad serie som har börjat gå på kanal 5. Sen var jag duktig och lagade mat till min kära mor. Vilket visade sig bli väldigt lyckat! Efter maten blev ett till avsnitt för att sedan börja rensa ur skoldatan. Imorrn är det sista dagen vi ska lämna in den. Även fast den är sämst så kommer jag att sakna den. Nu får jag sitta på min gammdator tills jag har jobbat i sommar att jag har råd att köpa mej en ny.

Kvällen fortsatte hos Lina. Vi slog på The Number 23 med Jim Carrey. Jag hade inte sett den och jag var faktiskt lite skeptisk till den från början. Att han skulle kunna spela seriös i en film, men det visade sig bli ett rätt så bra resultat ändå. Sen gjorde vi lite av varje och nu är jag hemma. Som jag sa, en rätt effektiv dag ändå.

Pusshej lingonfejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0