Väntan och väntan

Ännu en dag i min blåa stol. Det känns lite bättre att jobba idag iaf, inte så värst varmt ute. Vi satt ute och käkade lunch och det var lite kyligt må jag lova. Nu är det bara att vänta, 1-2 veckor kanske? Jag vet inte riktigt, inte jag som gör det. Ett få tal av er vet vad jag snackar om. Men som sagt, lika lungt på jobbet idag som igår. Men jag och Jossan fick en ganska rolig uppgift förut. Vi skulle göra en egen tipsslinga som Annelie ska ha på lördag. Det var roligt att sitta och leta igenom fula som roliga svar. Om några timmar är jag klar för att åka hem, vilket ska bli riktigt skönt! Undra vad som händer ikväll då. Igår skulle jag och Micka ut och springa, men då var hon tvungen att jobba, så jag hoppas det blir ikväll. Börja märkas att man legat på latbänken ett tag nu kan jag lova. Men snart så är man igång igen!

So long

Kommentarer
Postat av: Lisa Walker

1-2 veckor vadå? nu blir jag nyfiken :) ska ner till stan i början av veckan btw, ska söka lite jobb och så. ses?



Puss

2008-07-17 @ 21:43:33
URL: http://lisawalker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0