Snart är det fredag :D

Ja vad ska man säga? Jag sitter i min blåa snurrstol idag igen. Och jag fryser som attans, jag bruka inte göra det här. Jag sitter ju för tusan med en kofta på mej, kanske håller jag på att bli sjuk eller nåt? Ja jag vet inte men kallt är det! Inge skönt väder är det ute idag heller, blåser och stormar som tusan ser jag att det gör när jag tittar ut från min kontorsplats. Igår sov jag ensam hemma, jag brukar vara van att göra de. Men igår kände mej extra ensam, jag har ingen aning om varför. Och inget sovsällskap fick jag heller (känn dej träffad). Men ikväll blir allt som vanligt när det är  en person med mej hemma iaf. Nu längtar jag tills på fredag då lönen kommer, inte för att jag har så många inköp som ska göras men ändå. Känns bra att få lite klirr i kassan igen, även fast jag bara får för en vecka blir jag lika glad för de ändå :D Nu ska jag försöka fortsätta jobba en timma till innan lunch.

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0