Två dagar kvar....

Ja då är det två dagar kvar tills jag ska bestämma mej! Jag har fortfarande ingen aning än, det är mycket som väger för, men det som väger mest emot är att jag är så feg. Jossan har bestämt sig nu för att inte åka, men min kära min Lisa har nu skickat iväg en ansökan hon också till MultiPartner. Jag hoppas hon får det och vill åka iväg, då tvivlar jag inte en sekund! Jag måste också få lite mer klarhet om saker och ting innan jag bestämmer mej.

Ja och på jobbet händer det inte mycket alls, det har varit så här nu i ungefär tre veckor och less börjar jag bli! Men nu är det vara en och en halv vecka kvar så det känns skönt. Så nu ska jag försöka hitta nåt att göra, annars blir det väl till att spela harpan :p

So long!

Kommentarer
Postat av: stina

Hej Anna! :)

Jag vet hur det är att bestämma sig om man ska åka eller inte, vet inte om det är till någon hjälp, men tänk över det noga! Jag gjorde det, och kom fram till att min resa kommer ge mig en erfarenhet att ta med hela livet! Nu vet jag itne hur länge du ska vara där, men om det är runt ett år så är låter det mycket, men å andra sidan ett år av ens liv? Hur mycket är det egentligen? :)Men, som sagt, tänk över det noga! :)

// Stina :)

2008-07-30 @ 20:42:53
URL: http://sstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0