Torsdag

Oj oj oj nu är det nära! Torsdag redan, och imorrn är det fredag! Lisa hade sin intervju idag, och hon sa att det kändes rätt så bra. Jag tror aldrig att jag hållt mina tummar så här hårt förut! :p Men men nu skiter jag i det där för en minut. Jag har nyss avnjutit en jättegod chokladtårta på jobbet. Alla som jobbar var här idag, och då köpte vi en tårta för att avtacka alla typ, även fast jag och Jossan har en vecka kvar och en annan har två. Men som sagt en går på semester, och då blev det så. Jag ska snart gå hem också, orkar verkligen inte vara kvar nå längre. Även fast det är bokslut (den sista i månaden) så är det ovanligt lungt, ingen har  typ något att göra. Så snart ska jag hem, och snart är det helg! Då blir det fest! :D Var längesen jag var ute på krogen nu, jag har ju som sagt varit i stugan de senaste helgerna, så nu blir det partaj. Nu ska jag fortsätta kolla på äckliga filmer på youtube!

So long

Kommentarer
Postat av: Lisa Walker

tack för tumhållningen, vi hoppas på att det fungerade nu då ;)

2008-07-31 @ 23:52:09
URL: http://lisawalker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0