Summering

Gud vad underbart allting var! Jag märker nu när jag jobbar, att man uppskattar helgerna mer än förut. Vilket alltid gör dem till en bra helg. I fredags var det hur mysigt som helst, vi satt först och åt mat ute med en kall öl i handen. Efter ett tag gick vi ner för att kolla på båten som lämnade kära Sundsvalls hamn, vilket var jätte mysigt att se alla folk i värmen när det smällde som tusan. Kvällen fortsatte uppe på min balkong med vin och trevligheter, längesen jag hade så mysigt.

På lördagen vaknade man vid åtta av den stekheta värmen som kom till mitt rum, men som tur var så somnade man om en liten stund till. Då vankades det bröllop på ön, jag och Micka åkte ut till stugan mitt på dagen. Ja jag vet inte riktigt hur jag ska skriva. Jag kan i alla fall säga att det var helt underbart att se Josefine gifta sig, och så vacker hon var! Men jag kan säga att det var den bästa kvällen på länge (förutom i fredags). Jag kommer återkomma med bilder senare, då jag får dem av Micka.

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0