Shopping och åter shopping

Idag blev det stan efter jobbet, Var tvungen att hitta något att ha på mej till i helgen. Och som tur var hittade jag massor, en lila klänning på H&M + fyra par trosor därifrån och ett par silver ballerioner från Wedins där det var massor av rea. De skor jag köpte var även från barnavdelningen, ibland är det bra att ha små fötter :D Men jag är inte riktigt säkra på de än, så jag får tänka och se om jag behåller dem eller inte. Nu har jag äntligen satt mej ner, är helt slut i kroppen. Efter att jag kom hem från stan blev det att äta, sen fixa matlåda tills framöver, sen dela ut New Body underkläder och sen blev det duschen. Så nu sitter jag här i soffan och ska kolla på tv, för att sedan bege mej till sängen!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0