Ny dag, nya utmaningar

Ny dag, nya utmaningar. Nu sitter jag här igen på min mjuka sköna stol som man kan snurra på. Men jag känner att jag får märken av den på mina lår idag när jag har shorts på mej. Är det inte synd om mej nu? Tänk när jag ställer mej upp och man ser de där märkena? Tur att många har semester och inte behöver se dom.

Snart är det fika också! Då ska jag äta en macka och dricka en kopp te, gott gott! Sen blir det att fortsätta ta nya tag och andas lungt framför min kära dator här. Och alldeles nyss fick jag höra av en annan sommarjobbare här att henne pappa skulle bjuda vi tjejer här som jobbar tillsammans på lunch. Det bangar man ju inte direkt, han verka vara en snäll karl den där pappan. Nu blir det bara att försöka bestämma vart man ska ta och luncha då. Sol är det ute idag också, men vad gör man inte för lite kosings? Nu ska jag försöka hålla tillbaks min hunger en kvart till.

So long

Kommentarer
Postat av: J.E

Vet nog att du tom fikar i detta, back to work, rauss! :D

2008-07-16 @ 13:53:34
URL: http://the-burningtimes.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0