Nästa Barcelona?

Ja vad ska man säga? Jag är bara hur glad och pirrig som helst! Idag när jag och Jossan satt på jobbet och inte hade nåt att göra så började vi kolla på jobb utomlands. Också hittade vi ett jobb som verkade bra, så vi båda sökte på detta för de hade åtta platser. Så vi skickade iväg en ansökan, sen var det inge med mer det. Sen idag när jag kommer hem och har varit hemma en stund så ringer det på telefon från någor nummer som jag inte känner igen. Men då är det från Multi Partner som företaget jag sökte för i Barcelona. Vi snackar på en stund, sen frågar han om jag var villig att ta en telefonintervju imorrn om jobbet. Självklart säger jag, sen dess har jag varit som ett nervvrak här hemma. Jag har ringt runt och messat alla för att berätta den roliga nyheten. Så nu är jag så nervös som jag kan bli. Det kanske inte låter så speciellt för er, men för mej är det de bästa som kan hända mej just nu. Det komiska i det hela är att de ringde till Jossan också, så hon ska också ha en telefonintervju imorrn. Så önska mej lycka till så återkommer jag om hur det gått!

So long

Kommentarer
Postat av: danne

jaså, vad är det för jobb då? lycka till imorn då! :D

2008-07-24 @ 22:15:54
URL: http://dannewe.blogg.se/
Postat av: pernilla

Lycka till! Du kommer säkert att få det! Jag håller tummarna i alla fall :D puss

2008-07-25 @ 08:05:21
URL: http://dearpernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0