Måndag igen

Ja då var det en ny arbetsvecka igen då. Helgen som var kunde inte ha blivit bättre! I fredags var det mys och åter mys. Det blev en god middag med film och några glas vitt. Kvällen blev inte speciellt lång, vi var båda trötta efter en arbetsvecka, som man ofta är på fredagarna. När vi vaknade upp på lördag morgon och såg att det spöregnade ute så kände jag mest för att ligga i sängen hela dagen, men det gick inte, det vankades ju fest på kvällen. Så jag pallare mej upp för att kliva in i duschen för att senare möta på Fanny Sofia för lite inhandling till kvällen, Därefter blev det middag och trevligt umgänge. Kvällen fortsatte ner på stan för att inta krogen. Jag hade verkligen HUR KUL SOM HELST! Kvällen avslutades senare på max. Jag tror vi kom i säng vid halv 5, det blev en rätt sen kväll, men inte gjorde det nåt. Igår blev det verkligen sängen hela dagen! Men på eftermiddan begav jag mej till mamma för middag. Sen bar det av till bion med mamma, Micka och hennes mamma. Vi såg den underbara filmen Mamma Mia. En riktigt bra film med underbar musik. Det var så roligt att se skådespelare som man aldrig sett sjunga förut, sjunga så jävla bra. Så jag kan rekomendera den filmen. Åter till jobbet!

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0