Inga bullar blev det idag

Ännu en ny arbetsdag. Fast ny och ny vet jag inte, kom ju hit före åtta. Men igår fick jag äntligen träffa min fis Mikaela som har varit ifrån oss i hela tre veckor! Så hon, jag, Fanny Sofia och Lotta bakade tusen miljontals bullar igår. Och goda blev dom må jag lova, men eftersom jag åt så mkt bulldeg så orkade jag inte så många sen när de väl var klara. Sånt man får ta, det är ju så gott med deg. Sen tänkte jag att jag skulle ta med bullar till jobbet idag och visa vilka goda och fina bullar jag bakat, men icke sa nicke. Fanny hade inga plastpåsar och jag ville inte lägga dom i en ICA påse eller nåt, fråga mej inte varför, men så blev det iaf. Sen blev det en hederlig gammal film Den bästa sommaren, en film som man aldrig kan tröttna på. Efter jobbet idag ska jag hem till min kära mor och äta middag, sen ikväll blir det förhoppningsvis GIF vs Göteborg. Nu ska jag fortsätta jobba, men snart är det lunch :D


Micka fisen, välkommen hem!

Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Sonja

Hahaha, bullbakarn ;D

2008-07-10 @ 18:33:08
URL: http://sonjis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0