Heljen som kommer

Då var tredje veckan snart slut. Så vad händer då i heljen? Ikväll är det mys hemma hos mej, jag och en person. Jag ska spela duktig kock och laga mat. Fast jag måste säga, jag är rätt bra på att laga mat (jag skiter i vad andra tycker nu). Sen imorrn blir det partey! Fanny min vän kom in på högskola i Umeå, så därför ska det firas att hon kom in. Min Anna har också kommit in på högskola, fast här i Sundsvall. Bra att inte alla åker bort! Så grattis till er mina små fisar!!!! Hur ska jag + alla andra klara sig då? Feni´s place är som våran fritidsgård, vart ska vi nu vara och umgås och baka bullar, festa loss, va filmkväll, laga mat och allt annat? Ja det återstår att se mina vänner. Kommer inte att kunna skriva nåt i heljen, så detta blir mitt heljen inlägg.

Pusshej ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack gumman! :) Hur har du det på jobbet?

2008-07-11 @ 10:57:44
URL: http://annasaraolsson.blogg.se/
Postat av: Anna

Låter rätt skönt ;P 1 september börjar de flesta skolor :) så liiite längre sommarlov får man :P

2008-07-11 @ 13:52:22
URL: http://annasaraolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0