Helgen = stugan

Idag är fredag och jag är glad! :D Idag på jobbet har jag faktiskt haft lite saker att göra jämfört med de andra dagarna i veckan, så det känns bra nu när det är fredag och allt. Så va händer då i helgen? Jo jag ska ut till min kära stuga på Killingskär och umgås. Fanny är också där ute i helgen med sin familj så vi ska nog umgås lite smått där och mysa. På lördag är det fest på ön så då kanske det blir ett par öl eller så. Jag hoppas bara att vädret håller i sig och att det inte regnar när man ska sitta ute. Så det är så min helg ser ut, i stugan och mysa pysa. Så detta blir mitt inlägg för helgen, jag återkommer nog på söndag.

So long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0