GF 2008

Men vad ska man då börja? I fredags var det fest och i lördags var det fest. Det är det enda jag skulle vilja skriva nu, men det blir lite tråkigt. I fredags var det varmt som bara helvete, och det började med att jag drog till Feni Banani. Jag orkade inte dra så myckt därifrån, men vid 23 tog vi taxi ner för vi skulle se The Ark. Men det blev inte så mycket dom för min del, det var trångt och jävligt. Jag och en annan drog vidare för att sedan avsluta kvällen efter 2 någon gång. Riktigt trevlig och rolig kväll!

I lördags började dagen med att jag och Feni Banani drog ner till stan vid 2 för att se E.M.D uppträda på stora sen. Det var vi plus massa små tjejer som stod och kolla, så vi bestämde oss för att sätta oss i ett tält och dricka en cider. Sen var det förfest och middagstajm hemma hos mej. Jag, Fanny, Lina och Lisa har VIP grej till Klick och Sofies Mode, så vi drog dit vid 20 för att mingla och dricka gratis cider, vi fick även en goodie bag med lite roliga saker i. Sen blev det uppträdande av Elin Lanto på scen där i tältet, sedan blev det modevisning och kvällen fortsatte där med full fart. Sen gick vi därifrån för att kolla på E-Type. Vi hittade några tjejer som vi gått i klass tillsammans med, så vi röjde till E-Type vid bordet i öltältet. Kvällen avslutades efter 2 någon gång tror jag.





Det var en lyckad GatuFest, och det är alltid trevligt att träffa dej gubben!

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0