Fylleslag och fest

Godmorgon alla slö fockar som inte är uppe och jobbar! Åter igen är det måndag och en ny vecka, jag på börjar idag min femte vecka, bara tre veckor kvar med denna. Ja vad händer sen då?! Lite stressad är man allt kan jag lova. Helgen spenderades då i stugan. Hur kul som helst har jag haft där i helgen! På fredagen var det bara mys i Fenis stuga med hon och Lotta. På lördag var det killingskärsdagen på ön. Det vr tipsrunda med grillning och fest. Hur kul som helst var det! Både den ena och den andra vinglade hem och en annan somnade i gräset. Ja ni hör ju själv hur det låter, jag tror att jag och Sanna var de enda som höll oss nogorlunda raka hem. Igår var det bara mys där ute, jag var lite seg, så man orkade inte göra allt för mycket. Sen blev det hemgång och film på kvällen. En riktigt bra helg vill jag lova!

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0