Första dagen avklarad

Igår var den första av våran sex dagars GatuFest i Sundsvall. Våran årliga tradition, som verkar vara ett "måste" att gå på. Jag själv har sprungit där med mamma och pappa sen jag var tio år kanske, så man börjar bli lite less på det nu. Även fast man är "stor" nu och får sitta i öltälten och dricka öl, men det har man ju också gjort i ett par år. Men som sagt, alla går och då är det lika bra att gå själv också. Betaldagarna börjar på torsdag, innan dess är det gratis. Men eftersom jag jobbar så ska jag bara gå fredag och lördag. Eftersom jag inte har jobbat här så länge, så känner jag att jag inte kan festa loss och sitta bakis framför en dator hela dagarna. Men igår var jag i alla fall nere och kollade på kareoke semmifinalen, det var rätt så trevligt. Sitta där med en blaskig öl och se när folk skämma ut sig med sina falska röster. Man hoppas ju att de inte är seriösa, för då skulle det vara pinsamt!

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0